Dearly beloved Mrs. Piggy kertoi jo viimeisessä päivityksessään hieman tämän päiväisestä aiheestani, joka on siis; musiikki. (huomatkaa kuinka hienosti käytin välimerkkiä nimeltä puolipiste, jota käyttävät vain kaltaiseni nerot! Eli vain minä ja Mrs. Piggy.)
  Ette varmastikaan ole kuulleet herrasta nimeltä Richard Hell, joka aikoinaan kirjoitti kappaleen "Blank Generation." AH, miten tunnenkaan samaistuvani tuohon surullisen kuuluisaan hahmoon, joka on vaikuttanut elämääni jo vuosien ajan! Pidin tänään itselleni analyysin kappaleesta johon viittasin jo aikaisemmin.

" I belong to the blank generation and

I can take it or leave it each time

I belong to the ______ generation but

I can take it or leave it each time top"

Päätin myös suomentaa sen teille tähän, sillä englanninkielen taitoni on liian hyvä teillekkin!

"Minä kuulun puolivalmiste sukupolveen,
voin ottaa sen tai jättää sen joka kerta,
minä kuulun ______ sukupolveen,
voin ottaa sen tai jättää sen joka kerta."

Mietin kauan, sillä englanninkielinen sana "blank" voi tarkoittaa joko tyhjää (paperia) tai puolivalmistetta. Tulin tulokseen, että sen on oltava puolivalmiste, sillä tyhjä paperi sukupolvihan tarkoittaa vain, että siihen ei ole vielä kirjoitettu! Ja puolivalmiste... Sehän on aivan selvää! En kyllä vaadi teitä ymmärtämään tätä, kyllä te yymmärtäisitte jos panostaisitte älykkyyteenne kuten minä! Mutta valitettavasti en usko teidän pystyvän siihen. Sillä minä käytän aivoistani paljon suurempaa osaa kuin te, jonka ansiosta osaan nähdä myön kuolleita ja käydä heidän kanssaan keskusteluja. Juuri tänään René Descartes kehui älykkyyttäni ja ilmoitti myös, että olen ehdottomasti puolivalmiste sukupolven filosofian perustaja! Ja olenhan rationalisti, aivan kuten hän! Teimme samalla myös huomattavan tason matemaattisia yhtälöitä kun keskustelimme siitä kuinka voisimme ottaa Platonin kauniit aatteet nykyaikaan!

Cogito ergo sum!

Eli siis: Ajattelen, siis olen!

With hate

Kate Doherty