Voi, tänään tunnen luovuuteni hajoavan, katoavan tämän julman systeemin alle! Ensimmäisen iskun koin, kun last.fm sivusto, (jolle olen niin rahvaanomaisesti alentunut, voi!) ei näytä kunnolla "Top Artist Overall" -kohtaa, joka saa minut syvään masennukseen! Nyt kukaan ei näe, kuinka luova olen jopa musiikkini suhteen, ja, ah, niin älykäs! Nyt ihmiset luulevat että olen kuunnellut eniten THE ARKIA! Ja toiseksi eniten ROBIN BLACK & THE INTERGALACTIC ROCKSTARSEJA! Ja Kolmanneksi The Horrors -bändiä! Voi. Tätä!
  Olen aina ollut erittäin luova, olen aina suunnannut tarkkaavaisuuteni muiden ohittamiin asioihin, mutta tunnen luovuuteni katoavan! Joten menin tanssimaan täysikuun alle jotta pystyisin taas divergenttiin ajatteluun. Mutta tunnen kuinka  kykenen vain konvergenttiin ajatteluun! En ymmärrä.
  Tänään tein myös kyselyn. Kysely ilmoitti minun olevan nero sosiopaatti. Tiesin sen ennestäänkin, mutta tämä vahvisti uskomustani vielä enemmän.
  Järkytyin tänään nähdessäni ystävättäreni kädessä 7 päivää -lehden! Kuinka joku voikaan alentua tuollaiselle tasolle! Kuka haluaa lukea noinkin pinnallisia asioita? Olen niin järkyttynyt nykymaailmasta! Niin pinnallista, niin pinnallista! En tietenkään enää puhu moiselle, jolla on sekä noin huono maku, että myös noin huono älykkyys että alentuu lukemaan tuollaisia!
  Minun on mentävä, sillä huomenna on minun mentävä hyvin alentavaan ja aivopesevään laitokseen nimeltä lukio. Tunnen itseni musertuvan tämän alla! En tiedä kuinka kauan kestän, milloin romahdan ja minusta tulee normaali ihminen!
  Täytynee jälleen mennä tanssimaan porkkana perseessä. Ah ja voi!

  NOT yours:

   Kate Doherty